donderdag 30 augustus 2012

Review: Dior 577 Rose Electric


Mijn moeder zou zo een beautyblogger kunnen zijn, ze heeft namelijk een prachtige stash en ik ben de gelukkige die de 'afgedankte, oude of ongewaardeerde troep' krijg. Natuurlijk is dit niet zo, want mijn moeder heeft de mooiste high-end merken, waaronder deze prachtige lipstick die ze aan mij heeft gegeven.


Dior 577 Rose Electric heeft geen hele chique verpakking als je het mij vraagt. Gewoon simpel met hun naam erop, volgens mij heeft Bourjois ook zo een soort verpakking. Wat wel een leuk detail is, dat op de prachtige gouden huls de naam Dior is het groot staat, als je hem rond draait.
Excuses voor de slechte foto kwaliteit, ik moest het via Facebook doen, omdat Blogger het niet deed.


De lipstick heeft een prachtige donkerbruine kleur met heel veel zilveren shimmers. Ik denk niet dat de kleur mij goed zal staan, maar bij getinte mensen lijkt het me prachtig.


Dan de swatches.. Ik moet zeggen; met het swatchen lijkt de kleur veel lichter, een soort chocolade bruin, het is dat er mooie glitters in zitten, anders leek het net of je te veel chocolade hebt gesnoept, hihi.


Ik heb erg volle lippen, dus ik ben altijd een beetje voorzichtig met donkere en opvallende kleuren. Ook pakt hij mijn 'binnenlip' niet, waardoor je al snel verschilt ziet tussen binnen en buiten mijn lippen, volgen jullie het nog?! Kijk maar gewoon naar de foto, dan snappen jullie me.


Even een full face foto, dan kunnen jullie kijken hoe de kleur me staat. Zelf vind ik het niet verkeerd, maar ik denk niet dat ik hem vaak ga dragen. Wat denken jullie?


De textuur is erg fijn en creamy, waardoor hij makkelijk smeert. Het droogt mijn lippen niet uit en blijft erg lang zitten. De lipstick bevalt me erg goed, alleen twijfel ik of de kleur mij wel staat..

Q: Hoe vinden jullie de kleur mij staan?

Liefs,
Amber

6 opmerkingen:

  1. ik vind de kleur eigenlijk wel mooi zeg !
    het staat chique maar toch speels, mooi classy bruinige lipstick gaaf meid .
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ook dat de kleur je goed staat. Ik draag dit soort kleurtje ook in de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke blog!
    http://macfleurr.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje, niet zo standaard zoals rood en roze : )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is niet een kleur die ik snel zou dragen, maar jij staat er heel goed mee vind ik!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind zulke donkere kleuren altijd lastig. Niet lelijk, maar gewoon lastig om te dragen. Wel supergaaf dat je moeder zulke dure producten heeft die jij krijgt. Mijn moeder houdt het bij Hema, Gosh en Max Factor (A) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.