donderdag 9 augustus 2012

Essence: Wild Craft


Essence brengt binnenkort de -nu al bekende- pigment op de markt, maar ze hebben de LE ( limeted edition ) voor Oktober ook al weer klaar. De LE heet Wild Craft en geloof me, met deze producten kun jij zeker een wild look maken. ;)

Essence: "In Oktober 2012 wordt het allemaal spannend en avontuurlijk met de nieuwe trend editie "wild craft" by Essence! Deze trend editie, geïnspireerd op de wilde natuur - dierenvacht en boombast - biedt de ideale look om alle aandacht te trekken in de stadsjungle. Zachte nude tinten en roze contrasteren prachtig met donkerpaars en groen. Bijzondere producten met speciale effecten: lipsticks die een fluwelen finish geven, een highlighter voor glanzende accenten en een handige duokwast met superzachte haren! Avontuurlijk met krachtige statements of natuurlijk en subtiel; de kleuren zijn naturel en helemaal van dit seizoen! Ga voor wild!"

Dat beloofd dus veel! Toen ik dit las was ik erg benieuwd naar de producten en dan vooral naar de kwast. Kijk mee naar de trend editie producten

Mono Eyeshadow- €1.89
Ze gaan drie verschillende mono's uitbrengen die allemala een metallic effect hebben. Volgens Essence hebben ze een speciale boomschorslook. Ik ben benieuwd..
Van links naar rechts verkrijgbaar in: 01 rosewood hood, 02 out of the forest en 03 mystic lilac.

Eye brow set- €2.59
Deze set bevat twee wenkbrauwpoeders om je wilde haren te stijlen, een highlighter en een applicator. Je moet helaas het geluk hebben dat het je kleur is, maar ik vind het ontzettend leuk bedacht.
Verkrijgbaar in: 01 wooden allen

Lipstick- €1.99
Deze lipstick met parelglans geven je lippen kleur in een dramatische paars of een subtiele nude tint. Je lippen zullen niet uitdrogen door deze lipsticks.
Verkrijgbaar in: 01 mystic lilac en 02 rosewood hood.

Highlighter Powder- €2.99
Een highlighter kan natuurlijk niet ontbreken voor een wild avontuur. Subtiele glanzende pigmenten in een dessin van boomschors geven de huid een licht pareleffect.
Verkrijgbaar in: 01 Let's get wild
Duo Brush- €3.39
Hier was ik heel erg benieuwd naar! De kwast ziet er veel belovend uit, dus ik ben erg benieuwd hoe hij in het echt is. Met de kleine kwast breng je je oogschaduw aan en met de grote kwast kun je het mooi uitwerken.
Verkrijgbaar in: -1 fluffy vests dressed

Nails Polish- €1.89
Deze lakjes hebben niet te nieuwe vorm, maar zien er wel luxieus uit met de strakke verpakking en de leuke lettertype. De donkere kleuren hebben een perfecte glans en de lichtere kleuren een mooie shimmering. Deze nagellak houdt zelfs bij wilde avonturen. 
Verkrijgbaar in: 01 tree hugging, 02 out of the forest, 03 mystic lilac en 04 rosewood hood.

HELAAS, een grote teleurstelling voor de Nederlande meiden, want deze collectie is in Oktober week 41 t/m 44 álleen in België verkrijgbaar. Zelf vind ik dit ook erg jammer, maar wie weet gaat er binnenkort iemand van je familie naar Belgïe of kun je je ouders lief aankijken voor een leuk dagje winkelen in bijvoorbeeld Antwerpen.

Liefs,
Amber

13 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n mooie producten! I like 'em all!

    *Doe je al mee aan mijn giveaway.*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love how affordable essence's products are!

    jadepurplebrown.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O joepie! Ik was al bang dat'ie voor Nederland was! Ik ben ook heel erg benieuwd naar de duo-borstel dus ik ga alvast daarvoor! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er leuk uit! Ik ben vooral benieuwd naar de mono´s, de highlightpowder en de duobrush! En gelukkig zijn het weer heerlijk goedkope prijzen! Xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke collectie, ik wist geen eens dat je een blog had.
    Super leuk zeg!! Zullen we elkaar volgen?
    Liefs, Mi-lou

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe collectie !!

    http://elinedumonghphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg mooie collectie! ga er binnenkort iets van kopen denk ik! :)

    x tessa
    www.thenewdutchgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie collectie! Altijd jammer dat zulke mooie LE's niet naar Nederland komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.