dinsdag 25 november 2014

Mijn week in foto's #19

Afgelopen week was een drukke week vol leuke activiteiten met als klapper mijn verjaardag op zaterdag. Ondanks de leuke activiteiten en mijn verjaardag voelde ik me afgelopen week niet zo goed. Ik had steeds hoofdpijn en zat gewoon niet echt lekker in mijn vel. Vandaar dat ik helaas ook niet heb kunnen posten. Ik probeer alles nu weer op een rijtje te krijgen, dus dat betekend dat ik mijn blog schema ook beter ga aanhouden. Excuses van vorige week, maar er komen een hoop leuke artikelen aan. Maar, geniet nu eerst van mijn foto's van de afgelopen week.

Sinds ik een Pathé Unlimeted pas heb zit ik standaard een of twee keer per week in de bioscoop. Deze week ben ik naar Ouija geweest, een spannende horror film en Dumb and Dumber 2, een komedie film. Erg gelachen deze film, precies mijn humor. Na de film uiteraard even bij de MAC stoppen.


Making memories. | Drukte tijdens de AOB markt. Als ambassadrice mijn opleiding presenteren. | Een selfie in de auto met m'n broer.


Vrijdag avond ging ik met mijn beste vriendinnen stappen, want om 0.00 ben ik 19 jaar geworden. Van te voren deden we bij mij thuis een drank spelletje. En om 0.00: it's my birthday!!

We gingen eerst naar een kroeg in mijn dorp en daarna naar Kerkplein, waar ik nog af en toe werk. Lekkere shotjes, cocktailts, vrienden en leuke muziek.



5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's allemaal Amber! (: Hopelijk voel je je snel beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke fotos, wat een gezellige boel allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit! Hoop dat je een leuke verjaardag had, nog gefeliciteered:) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zag er uit als een hele leuke week! Leuke foto's heb je weer gemaakt. Balen dat je je niet zo lekker voelde, gelukkig gaat het nu wat beter! Lijkt me trouwens echt handig om zo'n Unlimited abonnement te hebben op de bioscoop, ideaal!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.