dinsdag 7 oktober 2014

MAC Cremesheen Lipstick Fanfare


Als je eenmaal een MAC lipstick koopt, dan blijf je ze kopen. Ik heb er nu al een aantal in mijn bezit, maar er staan er nog genoeg op mijn lijstje. Ik heb ontzettend veel opvallende lipsticks, dus het werd tijd voor een wat minder opvallend kleurtje. Ik ging voor MAC Fanfare. Een mooie oudroze, warme kleur.

MAC lipsticks worden altijd geleverd in een zwart kartonnen doosje - tenzij het een product uit een tijdelijke collectie is. Op de voorkant van de verpakking staat altijd vermeldt om wat voor soort lipstick het gaat en wat voor soort finish de lipstick heeft. Fanfare heeft een cremesheen finish. Dat betekent dat het een rijke, creamy textuur bevat. Goed gepigmenteerd, maar wel met een kleine glans.


De standaard lipsticks van MAC hebben deze verpakking. Simpel en strak, inclusief glittertjes. Wanneer je de lipstick opent komt de vanille geur je tegemoet. Deze geur is gelukkig niet overheersend, maar wel net sterk genoeg dat je hem ruikt. Leuk detail!


Op de swatch foto is de lichte glans goed te zien. De meeste lipsticks die een glans bevatten zijn minder goed gepigmenteerd, maar zoals we van MAC gewend zijn is het pigment geweldig. Zeker voor zo een lichte kleur.


Eerst moest ik even wennen aan de lipstick, ik draag normaal voornamelijk opvallende kleuren. Maar wauw, ik ben fan! Wat een prachtige, romantische en zachte tint. Ik lijk ineens wel lief! Haha. De lipstick brengt heerlijk aan en blijft daarnaast ook redelijk lang zitten, zeker voor zo een lichte tint. De lipstick kan tot zo een 4 à 5 uur blijven zitten. Drinken overleeft de lipstick, maar na een maaltijd kan het beter wel bijwerken.


Dit is alweer mijn negende MAC lipstick en ik kan alweer niet wachten om de volgende aan te schaffen. Dus als iemand nog leuke aanraders heeft..

- MAC Cremesheen Lipstick Fanfare kost €18,50 en is te koop bij de MAC verkooppunten (geselecteerde Douglas en Bijenkorf filialen en online).


19 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooierd!! Echt een pracht exemplaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kleur! Ik ben ook MAC lipstick verslaafd, eigenlijk koop ik haast geen andere merken meer…oeps!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kleur! Heel draagbaar en rustig :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, ik denk dat girl about town je ook mooi zal staan💄💋💓

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleur! Ik herken de verslaving hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liefde voor MAC lipsticks <3 (: hij staat je super Amber!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh wauw wat een prachtige kleur is dit zeg! Staat je goed. Bij mij begon het ooit heel onschuldig nu heb ik er alweer 15 haha. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeee deze heb ik ook! Ben er ook nog steeds enorm blij mee, gekocht in Berlijn toen ik in maart dit jaar met school er was :) Was zo leuk! Ik draag 'm eigenlijk veel te weinig, maar ik moet 'm toch echt vaker gaan dragen als een everyday lipstick. Hij is namelijk supernatuurlijk dus dat kan prima. Mooie review!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw, prachtige kleur! Ik heb nog een cadeaukaart van MAC liggen dus ik denk dat ik maar heel snel langs ga :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw erg mooi! Ik ben verslaafd aan de lipsticks van MAC! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb zelf Lickable, Milan Mode & Speed Dial en dan nog eentje uit een LE collectie! :-)
    Fanfare is echt een prachtige kleur! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze kleur staat je heel erg mooi zeg! Ik vind 't echt een heel tof kleurtje! Ik hou van MAC lipsticks <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, hele mooie kleur is dit!
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.