vrijdag 25 juli 2014

Chanel Rouge Allure Velvet 44 La Diva


Deze lipstick voegde ik al een tijdje geleden aan mijn stash toe. De lipstick is helaas uit de collectie gehaald, maar meerdere meiden vroegen of ik toch een review erover wilde schrijven, dus bij deze. Dit is alweer mijn derde Chanel Rouge Allure lipstick en ik ben dan ook mega fan van deze lijn, met name de velvet lijn. Bekijk de foto's en meer informatie verder in het artikel.

De lipsticks uit de Rouge Allure lijn geven het ultieme luxe gevoel. Deze lipstick valt onder de Velvet lijn, met een matte finish. De lipstick bevat niet alleen een prachtige verpakking, maar ook een luxe automatisch systeem waarmee je de huls tevoorschijn tovert. Wanneer je op de bovenkant van de lipstick drukt, komt de huls omhoog en is klaar voor gebruik.

In de lipstick zelf is uiteraard ook Chanel gedrukt. De vorm van de lipstick vind ik zelf ideaal aanbrengen. De kleur is vrij apart. Het is te beschrijven als een heldere fuchsia kleur of een koele roze tint. Aan de lipstick is ook al goed te zien dat het om een matte variant gaat.

Doordat het een vrij felle kleur is, is het moeilijk vast te leggen op camera, maar ik heb mijn best gedaan. Op de swatch komt de kleur goed tot zijn recht. De lip swatch is helaas niet helemaal scherp, sorry daarvoor.

Ik moet zeggen dat de lipstick mij beter staat als ik iets bleker ben, maar ook met mijn licht gebruinde huid kan ik de kleur nog goed hebben. Ik ben zelf verliefd geworden op deze lipstick en ik krijg dan ook veel complimentjes wanneer ik de lipstick draag. Don't pay attention to my most on-charming pic ever!

De Chanel Rouge Allure Velvet lipsticks zijn te koop bij de luxe parfumerie en kosten €32,99. Aangezien deze lipstick uit het assortiment ging, kon ik hem voor €15,- kopen bij mijn favoriete parfumerie: parfumerie Abels te Papendrecht. Mocht je deze lipstick nog ergens tegenkomen, laat het me dan vooral weten.

13 opmerkingen:

  1. Heel mooi... Ik wou deze bijna kopen, maar hij was echt te licht voor mij.. Wat heb jij er een goede prijs voor betaald zeg. Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, deze kleur staat je echt prachtig! Kan je inderdaad prima hebben met je licht gebruinde huid. Ik vind de lip swatch foto trouwens heel mooi! :) Fijn dat je hem voor een goedkopere prijs kon krijgen! Hele mooie review! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een koopje, geweldige lipstick<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige lipstick, staat je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een prachtige kleur. Staat je echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig! Heel zomers en vrolijk! Staat je super Amber! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een felle knalkleur! Staat je goed! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.