vrijdag 24 januari 2014

Bourjois Color Edition 24H cream to powder texture eyeshadow

Een tijdje geleden bracht Bourjois een nieuw product uit: de Color Edition 24H. Eerste instantie dacht ik dat het een soortgelijk product was als de Maybeline Color Tattoo, maar de Color Edition is een cream to powder product. Het is een crème, maar droogt op als een poeder. Ik was heel erg benieuwd en besloot om 4 kleuren mee te nemen tijdens de 1+1 gratis actie bij Etos.

Het product zit in een potje met een zwarte draai deksel. De onderkant is doorzichtig waardoor je de kleur direct kan zien, handig! De verpakking vind ik vrij chique en handig. Er zit een sticker op de rand van de deksel en het potje, waar de naam op staat. Erg onhandig, want ik trek die stickers er altijd af zonder te kijken. Er staat verder geen naam op het potje, dus je moet het helaas zonder naam doen. Je moet de sticker er namelijk aftrekken om hem open te krijgen.

Ik kocht vier van de zes kleuren. Eigenlijk zou ik de andere twee kleuren ook nog wel willen, zo dat ik ze alle 6 heb. Maar de blauwe en de groene kleur spraken me in de winkel niet echt aan. Als ik nu swatches op internet bekijk, zijn ze echt prachtig! Het zijn hele aparte kleuren met een prachtige shimmer.


05 Prune Nocturne 

02 Or Desir


03 Petale de Glace

01 Merveille d'Argent

In principe swatch ik elk product al in de winkel om te kijken of dat het wat is. Vraag me niet waarom, maar ik kocht deze producten zonder te swatchen. Aan de ene kant was ik bang dat het niks zou zijn, maar aan de andere kant maakte het het swatchen extra leuk, omdat ik geen idee had hoe de kwaliteit zou zijn. Ik ben blij verrast; wat een prachtige swatches. Prachtige glans met parelmoer en de rode kleur heeft prachtige shimmers erin. Zelf de lichte kleur bevat erg veel pigment.


De Bourjois Color Edition 24H eyeshadows zijn voor €11,99 te koop bij de drogist. Niet goedkoop, maar goedkoper dan de meeste mono's van zulke merken. Ik raad de oogschaduws zeker aan. De kwaliteit is top, alleen is het wat minder makkelijk in gebruik dan gewone oogschaduw.


22 opmerkingen:

  1. ziet er heel mooi uit, wauw! :) Lijkt me een erg fijn product.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil hier ook nog wel wat van! Die rode is prachtig. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooie oogschaduws!! XO's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn zulke onwijs mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah mooie kleuren, vooral de eerste!
    Leuk he die 1+1 gratis acties ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie en scherpe foto's ook. 't lijken me erg mooie oogschaduws :)

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb ook 3 kleuren van deze, vind ze prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwie, wat een prachtige kleuren zeg! Ik vind de roze/rode en de laatste kleur echt prachtig! Mooie foto's heb je erbij gemaakt :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de roodpaarse variant echt wauwie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne review! Dit product ziet er erg fijn uit! De pigmentatie is geweldig zeg! :) 02 Or Desir vind ik de mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! Vooral de donkerrode is heeel mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw supermooi! Ik heb een tijdje geleden de rode kleur, Prune Nocture gekocht, nog steeds zo onwijs blij mee! Omdat er toen ook een 1+1 actie was heb ik ook meteen de Healty Mix Foundation meegenomen omdat ik daar zo benieuwd naar was. Vind Bourjois over het algemeen al een heel jeugdig, speels en leuk merk. Leuke verpakkingen, alleen vallen de prijzen altijd wel een beetje tegen. Al bevallen de producten die ik koop altijd wel heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kleuren ziet er super uit.. ik hou wel van die rode bordeaux kleur vind het goed eruit zien vooral qua vastigheid! liefs, www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een mooi kleuren! En wat een mooie foto's maak je! Ik ga je volgen op Bloglovin' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super pigmentatie. Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hej, ik heb je genomineerd voor de liebster award.
    Hier een link ernaar: http://paintandpolish1.blogspot.nl/2014/03/liebster-award.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh wat een mooierds!! die wil ik ook wel :D

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.