woensdag 13 februari 2013

Last minute Valentijns cadeau tip: Champneys set van Boots

Toen ik voor het eerst iets over Boots hoorde, dacht ik gelijk aan schoenen, maar het merk Boots heeft niks met schoenen te maken. Boots is een health & beauty apotheek, die verschillende merken verkoopt, waaronder Champneys. Champneys heeft verschillende cadeausetten en ik heb een set gekregen om die aan jullie te laten zien, kijk mee als je nog op zoek bent voor een leuk Valentijnscadeau, of gewoon erg nieuwsgierig bent en jezelf lekker wilt verwennen.

Champneys heeft verschillende collecties die elk uit andere geuren ( en kleuren ) bestaan. De set die ik bespreek komt uit de Spa Distant Shores, die ze omschrijven als een tropische cocktail met grapefruit, citroen, sinaasappelschilolie en passievruchtenextract. Een lekkere zoete geurbom dus! Zelf houd ik heel erg van zoete geuren, dus deze collectie is mij op het lijf geschreven.

De set heet Champneys Spa Indulgence Distant Shores Travel Collection en bestaat dus uit mini's van de gewone collectie. De formaten zijn makkelijk voor op reis, maar ook erg leuk om als decoratie in de badkamer neer te zetten. De set bestaat uit:

  • Champneys Spa Indulgence Distant Shores Shower Mousse (45ml)
  • Champneys Spa Indulgence Distant Shores Bubble Heaven (50ml)
  • Champneys Spa Indulgence Distant Shores Body Scrub (50g)
  • Champneys Spa Indulgence Distant Shores Body Butter (50ml)

Champneys Spa Indulgence Distant Shores Shower Mousse (45ml)

Zelf ben ik een grote fan van Shower Mousses, vooral die van Rituals is erg lekker. Nu ik deze heb geprobeert, moet ik mijn oude vertrouwde van Rituals toch echt laten staan, want deze is nóg lekkerder. Behalve de heerlijke tropische geuren is de substantie redelijk dik, waardoor het lekker smeert en de huid goed voedt met de toegevoegde oliën.
De gehele Spa Indulgence Distant Shores lijn is nu te koop met 25% korting, de 200ml variant kost nu nog maar €5,59 i.p.v. €7,45.

Champneys Spa Indulgence Distant Shores Bubble Heaven (50ml)
Ik heb zelf thuis een bad, dus ik vind het heerlijk om af en toe in een bad te gaan vol bubbels. Normaal gebruik ik daar producten van Lush voor, maar die zijn toch erg prijzig en je kunt ze niet vaak gebruiken. Deze mini zal je ook niet vaak kunnen gebruiken, maar de grote variant van maar liefst 400ml(!) wel. Aangezien wel meer producten beloven te schuimen, heb ik Bubble Heaven even getest en ja: hij doet zijn naam eer. Ik heb maar een klein beetje gebruikt en toch ontstond er flink wat schuim! De geur was niet overheersend, maar je kon er wel van genieten.
De gehele Spa Indulgence Distant Shores lijn is nu te koop met 25% korting, de 400ml variant kost nu nog maar €7,46 i.p.v. €9.95.

Champneys Spa Indulgence Distant Shores Body Scrub (50g)
Weer een heerlijk product: een body scrub. Wat me meteen al opviel bij het openen is dat de body scrub vrij veel olie bevat, waardoor het na het scrubben niet gelijk droog aanvoelt, plus punt! Eerste instantie lijkt het alsof de scrub weinig scrub deeltjes bevat, maar tijdens het uitsmeren merkte ik al snel dat de scrub toch aardig veel scrub deeltjes bevat. Die trouwens niet te hard zijn, maar heerlijk scrubben.
De gehele Spa Indulgence Distant Shores lijn is nu te koop met 25% korting, de fullsize van 200g var kost nu nog maar €7,46 i.p.v. €9.95.

Champneys Spa Indulgence Distant Shores Body Butter (50ml)
'Jij kan nog geen deuk in een pakje boter slaan' klopte in dit geval wel. Meestal als ik producten ontvang, zit er substantie in de dop, maar deze butter was geheel onbeschadigd en alles zat nog precies op zn plek! Toen ik zacht met me vinger eroverheen ging, zag ik geen verschil. Ik moest echt met mijn vinger erin stompen om wat butter te pakken te grijpen. Daarom dacht ik dat de body butter redelijk hard zou zijn, maar dit was totaal niet het geval. De substantie was erg dik, maar makkelijk uit te smeren ( stiekem lekkerder dan de body butters van TBS! ). Welkom schatje, je bent mijn nieuwe favoriet in deze droge en koude maanden! 
De gehele Spa Indulgence Distant Shores lijn is nu te koop met 25% korting, de fullsize van 300ml var kost nu nog maar €7,46 i.p.v. €9.95.

Kortom, ik ben helemaal weg van Champneys. Ik had nog geen product in mijn bezit van dit merk, maar ik ben helemaal om. Alle vier de producten zijn beter dan de producten die ik gebruikte. Zoals je onder elk product kon zien, is er momenteel 25% korting op de nieuwe producten van Champneys, aangezien deze hele lijn nieuw is, is dus op al deze vier producten korting ( full size ) en zelfs op de geschenkset! Voor deze prachtige geschenkset betaal je nu maar €7,46 in plaats van €9,95, leuk kleinigheidje voor Valentijn! Hebben jullie iets van Champneys en zo niet, kom je nu in de verleiding iets aan de schaffen?

Surf naar Boots om de collectie met korting te bekijken en om eventueel een leuk Valentijnscadeau te scoren!

Liefs,
Amber

7 opmerkingen:

  1. Lijken me hele fijne producten! Leuk artikel heb je der van gemaakt ook, mooie foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijken me heerlijke producten!
    Goede duidelijke review.
    En leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik kende het merk nog niet! Lijken me fijne producten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, klinkt echt superfijn! Die scrub lijkt me heerlijk! Supermooie foto's!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt heel fijn. Ik ken het merk (nog) niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.