donderdag 12 april 2012

Project: W.I.C Herôme


We zijn al bijna aan het einde. Nog maar een paar lakjes te gaan en dan hebben we er maar liefst 28 gehad. Vandaag zijn het vooral nude tinten, tegen het roze aan. Erg mooie lakjes, voor als iets anders de eyecatcher moet zijn.

Ik moet zeggen, in een fel zonnetje ( en dus op de eerste foto ) lijken ze veel lichter dan wanneer je ze in gewoon daglicht hebt. Sterker nog: in me kamer kon ik net bijna niet zien welke het nou waren, maar gelukkig heb ik ze toch gevonden.

Van links naar rechts:

  • Brussels 71
  • Caracas 62
  • Antwerp 63 
  • Guatemala City 67
Eindelijk een paar plaatsen die dichtbij zijn. De W.I.C. ( ook wel world inspire collectie ) bevat namelijk allemaal plaatsnamen, vandaar denk ik ook de naam van de collectie. ;) Brussel en Antwerpen zijn eindelijk lakjes die dichtbij zijn, zullen ze net zo mooi als de andere lakken zijn? 

De swachtes, ook deze lijken iets lichter, maar geven wel duidelijk de mooie shimmers aan. Ik moet toegeven: ik stond versteld. Ik vond alle lakken ineens erg mooi, al is Brussels 71 niet helemaal mijn ding. Vooral door de shimmers van Caracas 62 stond ik versteld, what a beauty!

Zelf ben ik qua nagellak meer van de aparte en opvallende kleuren, maar ik vind dit toch echt 'stille' beauties. Alle vier bevatten ze shimmer, Caracas bevat toch wel écht veel shimmers. Ik weet zeker dat ik ze na de swachtes veel ga gebruiken. Guetemala vind ik trouwens wel een aparte kleur, wie weet behoort die binnenkort wel tot mijn favorieten. Welke van de vier is jullie favoriet?

Liefs,
Amber

11 opmerkingen:

Copyright © 2015 Beautyzoom.