zaterdag 3 maart 2012

Favorieten: Februari

Vanwege privé omstandigheden heb ik een poosje niet kunnen bloggen, maar I'm back! Vanaf nu kun je weer elke dag van een nieuw artikel genieten. Vandaag behandel ik mijn favorieten van Februari. Het zijn er niet veel, omdat het een beetje een 'luie' maand was, waarbij ik niet veel aan mijzelf deed. Lees verder om mijn favorieten te bekijken.

We beginnen met mijn nieuwe foundation. Ik heb hier nog geen artikel over geschreven, dus die houden jullie te goed. Het is een minerale foundation van Bellápierre. Ik heb van me zelf een vrij zuivere huid, waardoor ik dus goed moet opletten met foundation, ik krijg al snel een 'plamuur' effect, waar ik echt niet van houd. Het zorgt voor een mooie egale huid en heel belangrijk: het glanst niet, me huid is gedurende de hele dag mat, zonder een enkele glans, i like! Ik gebruik de foundation in combinatie met de Kabuki kwast van Bellápierre, een erg fijne kwast!

Blush is één van de weinige dingen die ik echt op moet doen, voordat ik de deur uit ga (oké, alleen als ik de hond 's ochtends moet uitlaten, doe ik niks aan mijn make-up..). Ik heb deze al een tijdje, maar gebruikte hem eigenlijk nooit. Het is een blush palette van Estée Lauder. Ik houd van een wat natuurlijke blush en deze alle vier, komen mooi en natuurlijk op mijn huid uit. Deze gebruik ik in combinatie met een schuine blushkwast van mijn kwastenset.

Ik heb een vrij zuivere huid, maar ook ik heb wel eens een puistje. Doordat de rest van mijn gezicht dan zo glad is, valt dat ene puistje echt op, hatelijk! Ik had over dit serum veel dingen gehoord, goed en slecht. Ik moet zeggen dat toen ik hem voor het eerst gebruikte, ik dacht dat het zijn werk niet deed. Het werkt niet zo snel als sommige andere serums en andere dingen, maar het werkt wel! Dit werkt alleen op rijpe puistjes, het serum droogt ze uit en ze verdwijnen na een dag of twee.

Het volgende is een parfum. Ik weet niet wat ik er precies over moet zeggen.. Het is Jean Paul Gaultier 2, die een vrij sterke geur bevat, al kun je hem ook overdag dragen naar je werk.


Het is misschien een beetje raar voor een beautyblogger, maar ik gebruik gewoon dagelijks niet veel make-up. Dit is denk ik meer door tijdgebrek, dus ik trek soms even snel een oogpotlood lijntje met dit oogpotlood. Het zorgt voor een frisse blik, maar toch lekker naturel.

Wat ik dan wel echt élke dag gebruik, is een wenkbrauw potlood. Ik heb donkerblond haar en dan vind ik wat donkerdere wenkbrauwen wel mooi staan. Er zitten namelijk vaak wat lichtere haartjes tussen waardoor de vorm van je wenkbrauw er niet goed uitkomt, met dit potlood lukt het me wel, met een natuurlijk effect.

Hier had ik al eens een review over geschreven (klik). Het is echt een super fijne mascara die een enorme length boast geeft. Aan volume doet hij niet veel, tenzij je wat meerdere lagen over elkaar doet (hier krijg je trouwens geen spinnenweb effect van, pluspunt!). Het is een echte aanrader!

Deze maand dan toch echt lipgloss! Ik ben meestal meer van de labello en andere verzorgende lippenbalsems, een beetje glans is altijd al genoeg voor mij. Toch ging ik de uitdaging deze maand aan en deze heb ik beide veel gedragen. De Calvin Klein ligploss heb ik al even, maar helaas nooit gebruikt, ik weet zeker dat ik hem nu veel meer ga gebruiken. De Estée Lauder mini heb ik met de kerst gekregen en helaas heb ik nog nergens de fullsize kunnen vinden, ik ben bang dat hij uit het assortiment is, balen!

Dit waren mijn favorieten van Februari. Niet echt hele bijzonde producten, maar dat komt toch echt doordat ik het altijd een beetje naturel houd. Als er vragen zijn over eventuele producten, kun je die altijd stellen in comments. Niet alle producten zijn in de winkels verkrijgbaar.

Liefs,
Amber

6 opmerkingen:

  1. leuke producten! valt me op dat je best veel high end dingen hebt, en die gloss van CK is zo gaaf! dankje voor je lieve reactie trouwens, ik vroeg me ook al af of je gestopt was aangezien je een tijdje geen artikel had geplaatst! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijken mij fijne artikelen en dat luchtje van JPG is zo lekker. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke favorieten!
    De lipglosses zien er goed uit!


    En nog bedankt voor je lieve reactie :)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.