vrijdag 3 februari 2012

Limited Edition: "Million Styles" by CATRICE

Ik was net mijn e-mail aan het checken en ik werd ineens heel enthousiast. Ik had een mail binnen gekregen van Catrice over hun nieuwe Limeted Edition. Nagels zijn dé modeaccessoires van 2012, en hier gaat Catrice gebruik van maken. In de maanden Maart en April 2012 komt er een speciale LE uit, speciaal op nagels gericht. De LE Million Styles zal bestaan uit maar liefst acht topcoats, die jouw nagels gaan laten sprankelen!


De kleuren van de acht topcoats zijn niet alleen vernieuwend, maar ook het geliefde kwastje is vervangen door een breed en plat kwastje. Ik denk dat je hierbij moet denken aan de applicators van de Rimmel lakjes. Ze schreven dat je je nagels met één streek kan kleuren, maar daar wil ik wel eens bewijs van zien.

De volgende acht varianten zijn verkrijgbaar:
C01 No Smoke Without Fire
C02 Million Dollar Baby
C03 Miss Money Penny
C04 Shake It! Flake It!
C05 Return of Space Cowboys
C06 Godfather Of Pearl
C07 ¿Holo Qué Tal?!
C08 Have An Ice Day

De topcoats zullen iets duurder worden dan  de gewone lakjes, maar voor maar liefst € 2,99 zijn ze nog steeds erg goedkoop.

C01 No Smoke Without Fire
Elke topcoat krijgt zijn eigen functie en zoals we gewend zijn: een leuke en originele naam. De naam past erg goed bij de lak, want deze is bedoeld voor een coole, zwoele smokey look voor je nagels. Naar deze ben ik eerlijk gezged niet heel erg nieuwsgierig, ik vind het lakje niet iets hebben waarvan ik wow zegt, niet echt bijzonder. Ik weet niet of het goed te zien is, maar de lak bevat een glitter.






Dit lakje zorgt ervoor dat je het gevoel krijgt dat je een filmster bent, glitter, glitter en nog eens glitter, I like! Deze lijkt me erg mooi, niet vernieuwend, maar zeker mooi.
Ze zeggen dat dit lakje voor een zacht gouden glans gaat zorgen. Ik ben heel erg benieuwd of het goud tot zijn recht komt, ik verwacht meer een wat donkere parelmoer kleur. Deze lijkt me erg mooi als gewoon lakje. Als topcoat ben ik hier niet enthousiast van.
Deze lijkt me erg mooi. Subtiel met een prachtige gouden glitter. Het gaat voor een prachtig 3D juweel- effect zorgen, dus ik ben benieuwd!
Yeah, hier zat ik op te wachten, een prachtige lak, vind ik. Een mooi lakje met blauwe en paarse glitters. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit op nagels eruit komt te zien. Sprankelende nagels gegarandeerd.

Dit lakje had mij eerlijk gezegd juist mooi geleken voor de winter, ik moest echt meteen aan sneeuwvlokken en ijsprinsesjes denken. Wie weet wat dit lakje ons gaat brengen, ik ben nieuwsgierig. ;')
Een prachtige topcoat, als je het mij vraagt. Het lakje biedt holografische fonkelende glitterpigmenten, dat beloofd wat..
En alweer de laatste topcoat. Heel erg mooi, maar niet vernieuwend.. Het gaat voor een glinsterend ijseffect zorgen, dus hopen dat het vriest rond die tijd, zo dat jou nagels shinen op de schaatsbaan!









Dit waren alle acht de topcoats. Ik vind het erg leuk dat ze meegaan in de modetrend van 2012 en de LE heeft mij heel erg nieuwsgierig gemaakt.

De topcoats zijn in de maanden Maart en April 2012 voor € 2,99 per stuk. Iets duurder dan de gewone nagellak, maar ik denk dat het ze zeker waard zijn. Ik ben in iedergeval heel nieuwsgierig en kan niet wachten tot dat ze in de winkel liggen.

Liefs,
Amber

11 opmerkingen:

  1. zitten er een paar tuseen waar ik heel benieuwd naar ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ze allemaal en ga ze ook zeker halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit echt een zaaaalige collectie! Die nagellak ziet er allemaal super goed uit!! Ik vind ook de nagellak van één of andere collectie van Essence echt super... Hier ook nog een link voor nog meer super leuke collecties: http://fashioncrushing.blogspot.com/2012/02/catrice-and-essence-new-collections.html.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, ik kan niet wachten tot hij in de winkels ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai wat een leuke kleurtjes.
    Maar ga spijtig genoeg er geen kunnen kopen. Vermits ik goed aan het sparen ben voor een nieuwe camera.

    Groetjes

    http:/elinedumonghphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes, maar ik vind de kwastjes van Rimmel echt slecht, ze zijn te dik om het goed te doen, maar te doen om in een keer te doen, argh! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.