maandag 17 november 2014

Oriflame Giordani Gold Baroque


De feestdagen naderen en de prachtige kerstcollecties schieten uit de grond. Zo brengt Oriflame met haar luxe lijn een Baroque jewel collectie uit. De producten hebben een luxieuze uitstraling met een gouden glans. Ik ontving de blushing pearls en de drie lipsticks, kwijl mee naar de mooie verpakkingen.

De Blush Pearls zijn echte pareltjes om te zien. De parels zijn natuurlijk minder compact in gebruik, maar het geeft wel extra luxe. De verpakking is geheel goud met op de bovenkant het logo van Giordani.

 De blush bevat perzik/roze tinten met een gouden glitter. Hierdoor zijn de blushing pearls tevens als highlighter te gebruiken. In de meeste gevallen geven parels niet veel pigment af, maar Oriflame wist de luxe uitstraling met goed pigment te combineren.


Naast de blush pearls ontving ik ook de drie lipsticks. In de huls van de lipsticks is het baroque thema goed terug te zien. In combinatie met de gouden glans geeft het extra luxe. Het had zo een product van Dior kunnen zijn.


Er zijn in totaal drie tinten verkrijgbaar:
  • Nude Intrique
  • Royal Camellia
  • Cerise Drama

De lipsticks bevatten een rijke en verzorgende werking. Daarnaast bevatten de lipsticks pure gouddeeltjes die zorgen voor een mooi shimmering effect in elke lipstick. Nude Intrique is niet zo mijn ding, maar de twee andere lipsticks vind ik prachtig.


Aan de finish van de lipsticks is goed te zien dat de lipsticks een verzorgende werking hebben. De lipsticks laten een mooie en verzorgde glans achter. Zelf draag ik meestal matte lipsticks, maar voor de afwisseling is dit zeker leuk- en goed voor de conditie van mijn lippen.












Zoals ik al eerder schreef vind ik Nude Intrique niet echt iets voor mij. Ik vind dat de kleur niet veel voor mij doen, ik lijk er een beetje flets door. De andere twee kleuren vind ik wel erg mooi. Vooral Royal Cemillia vind ik prachtig. Een perfecte kleur voor alledaags gebruik.


Al deze producten zijn limeted edition, wat betekent dat ze dus maar tijdelijk verkrijgbaar zijn. De prijzen bedragen:
- Oriflame Giordani Gold Baroque Blushing Pearls - €30, maar nu bij Oriflame voor €18,99
- Oriflame Giordani Gold Baroque Brilliance Jewel Lipsticks - €18, maar nu bij Oriflame voor €11,99



20 opmerkingen:

  1. Oh wat gaaf dat je de derde kleur ook hebt gekregen!!! Mooie producten he :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie producten! Ik vind de blush heel mooi! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs mooie producten zeg! Die parels zien er zo luxe uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn echt hele mooie producten ben helemaal verliefd op de blush gebruik deze nu bijna elke dag sinds ik hem heb x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, de verpakkingen zijn echt zo mooi! Die middelste foto waar je de licht roze lipstick draagt, prachtig! Die kleur staat jou echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Ik heb ze ook ontvangen! De lipsticks staan je super! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wauw, wauw. Ik wil al die drie lipsticks wel, haha! Super mooie review. Die blush pearls zijn inderdaad net pareltjes, echt prachtig! Suuupermooie foto's heb je weer gemaakt!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, die blushing pearls zet ik op mijn verlanglijstje voor Kerst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Blushing pearls zijn echt mijn favoriet! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige producten!
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een mooie collectie! De verpakking van die lippenstiften is geniaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie producten, de foto's alleen al zijn zo mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie producten! De lipsticks staan je erg goed! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ontzettend mooi! Vooral de lipsticks, ze staan je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.