maandag 10 november 2014

Mijn week in foto's #17

Afgelopen week leek eindelijk weer redelijk normaal. School, werken, bloggen en een feestje. Ik begin eindelijk in een ritme te komen, al is vroeg uit bed komen nog steeds een issue. Doordat ik afgelopen week niet zo veel bijzonders heb gedaan, zijn de foto's ook een stuk minder bijzonder. Toch heb ik weer mijn best voor jullie gedaan. Enjoy!

Maandag ochtend. Stoplichten. Vervelend. | Zo kom ik de dag wel door op school. Aan mijn blog werken terwijl ik van twee man een voetbehandeling krijg. | I finally got my new shoes!!!


Weer klaar voor een dagje stage. | Foto's bewerken voor de blog. | Een leenscooter.. Ik mis mijn scootertje, kom snel terug!


Relaxen op school, moet kunnen. | Altijd heel veel lol in de les, vooral met snapchat. | Mijn kwasten gaan letterlijk mee onder de douche.


Een lysing op doen.. |  De lysing op mijn gezicht.. | Drama!! Mijn huid kon er niet tegen, waardoor het helemaal rood werd en ging opzwellen. Gelukkig is het goed weggetrokken na een tijdje.


Red Cup Fissa, vrijdag in Kerkplein! | En de volgende ochtend fit op het werk.. | Zondag, chocolade melk en huiswerk.


Verder heb ik op woensdag, zaterdag en zaterdagnacht gewerkt, maar ik vind een foto daarvan nooit heel interessant. Aankomende week heb ik toetsweek, dus helaas moet ik veel van mijn vrije tijd in school investeren. Ik wens jullie allen een fijne week toe.


10 opmerkingen:

  1. Leuke fotos!! Ik vind je nikes zo gaaf, waar heb je ze gekocht? XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's allemaal. Wat heerlijke een voetbehandeling krijgen, wil ik ook wel haha. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien had je een leuke week gehad ondanks dat je niet zoveel bijzonders hebt meegemaakt. Zo'n beauty school lijkt me echt heerlijk, lekker tutten en maskertjes uitproberen met anderen meiden uit je klas. Echt leuk om te zien! Je nieuwe Nikes zijn echt heel tof! Balen van je scooter, hoop ook dat je hem snel terug hebt. Ik blijf je feed echt bijzonder mooi vinden op Instagram, love it. ❤
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, wat raar dat je huid niet tegen dat masker kon.. Lijkt me echt eng haha heb zoiets nog nooit meegemaakt (afkloppen).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke diary! Liefde voor je Nikes, ze zijn geweldig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen Amber! Succes met je toetsweek, even knallen ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ouch, scary, die reactie die je kreeg op je huid! Enneuh, wat doe je precies met je kwasten? I need more details! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik schrok er zelf ook van! Ik was mijn kwasten met baby shampoo. Vaak gewoon eigen merk van Etos.

      Verwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.