donderdag 16 oktober 2014

MAC Rocky Horror Picture Show Strange Journey


Het najaar is begonnen, oktober is van start en dat betekent dat we aan het einde van de maand weer van Halloween mogen genieten. Ik zie al veel Halloween tutorials voorbij komen en heb zelf mijn kaarten voor Walibi Fright Nights al in mijn bezit. Ja, ik heb er zin in! Geen heftige Halloween look voor mij, maar wel deze prachtige lipstick..

Van deze collectie ontving ik de prachtige lipstick Strange Journey. Al wanneer ik het pers bericht kreeg heb ik even naar de verpakking zitten staren. Al helemaal toen hij binnenkwam. Ik weet niet of ik het nou grappig, origineel, mooi of apart moet vinden, maar ik vind het zeker wat hebben. In positieve zin. Weer eens wat anders en het past natuurlijk perfect bij het thema.


De lipstick heeft een mooie, warme ondertoon. Zonder MAC hun beschrijving kon ik het al raden: het doet mij denken aan een baksteen-rode kleur. MAC noemt het dan ook Yellowish Brick Red. Ik vind dat de rode lipsticks met oranje ondertoon echt ondergewaardeerd zijn. Vaak zie je veel rode lipsticks met een koele toon (ja oké, het laat je tanden wel witter doen lijken), maar soms vergeet ik daardoor even hoe mooi rode lipsticks met een warme ondertoon wel niet zijn.


De lipstick heeft een matte finish, wat goed te zien is op de foto. Uiteraard is de pigmentatie van de lipstick wederom fantastisch, ik had niet anders verwacht van MAC. Na de swatch werd ik razend enthousiast. Hoe zou de lipstick staan bij mijn warme haarkleur?


Ondanks dat de lipstick een matte finish heeft glijdt de lipstick als boter over mijn lippen. Misschien zelfs wel beter dan de standaard matte lipsticks. Ook geeft de lipstick veel kleur af en brengt makkelijk aan. Zelf vind ik de lipstick kleur best goed bij mezelf staan, zeker een kleur die ik vaker
zal dragen.


De MAC Rock Horror Picture Show collectie is vanaf 18 oktober 2014 te koop bij geselecteerde MAC Counters. Of hij overal te koop zal zijn durf ik helaas niet te zeggen.

De MAC Rocky Horror Picture Show Strange Journey lipstick zal €21,- gaan kosten.

psst.. wat vinden jullie van mijn nieuwe lay out?

23 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een bijzondere kleur! Wel echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto die op het laatst!
    De kleur is echt heel erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die pigmentatie is gaaf zeg! Het is een niet vaak voorkomende rode kleur, maar wel su-per mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleur! En je lay-out is echt heel erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kleur, en wat een mooie meid ben je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleur rood, iets wat je niet vaak ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kleurtje, staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw deze kleur staat je heel mooi! Je layout vind ik ook erg mooi geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, deze lipstick is zo mooi he. Wat staat ie je prachtig! Ik heb op de website gekeken en zag Frank-n-Furter. Wauw, die is ook al zo prachtig! Ik denk dat ik morgenochtend maar even ga afreizen naar Utrecht (echt balen dat ik geen MAC Counter in de buurt heb). Ik wil hem. Ik wil hem. Ik wil hem. Hahaha. Ik houd van de LE's van MAC, wel jammer dat hij nog eens wat duurder kost... in Amerika kost ie maar € 13,67 ($17,50). Waah, why we are so expensive! En je lay out vind ik prachtig, al zeg ik het zelf, hihi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou eerst even naar Utrecht bellen als ik jou was. De collectie zal niet overal worden verkocht. Ja Frank-n-Furter is inderdaad ook prachtig! Ik vind het ook zo jammer dat het zo veel scheelt. De standaard collectie lipsticks is ook van €18,50 naar €19,- gegaan dacht ik! :(

      Verwijderen
  10. Wauw, wat een prachtige kleur! Hij staat je ook heel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw deze kleur past heel mooi bij je! Perfecte foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, ik vind 'm prachtig! Hij lijkt wat op So Chaud, of vergis ik me?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik snap wat je bedoelt. Ik denk alleen dat deze iets meer rood is!

      Verwijderen
  13. Mooi kleurtje! Wat heb je trouwens echt prachtige lippen.

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.