dinsdag 26 augustus 2014

Mijn zomer in foto's- speciale editie


Misschien is het jullie opgevallen, maar de afgelopen weken heb ik geen mijn week in foto's gepost. Dit omdat ik vandaag voor jullie een speciale editie heb, namelijk mijn zomer in foto's. Ik ben helaas niet op vakantie geweest dit jaar, maar desondanks heb ik genoeg leuke dingen gedaan die ik graag met jullie deel.

De precieze volgorde is lastig, maar ik ga mijn best doen. Mijn vakantie begon de dag dat ik hoorde dat ik geslaagd ben voor mijn gelaatsbehandeling examen. Dat betekend dat ik dit aankomend schooljaar niet meer hoef te doen. Yay!


Op een woensdag avond zijn we met een aantal collega's gezellig cocktails wezen drinken bij een van mijn collega's. Een super gezellige avond.


Diezelfde week op zondag zijn we met bijna alle collega's en DJ's bij elkaar gekomen om een gezellige bbq te houden. Na het eten kwam de drank alweer snel op tafel. Daarna zijn we met een groep naar club Epic in Tilburg gegaan, daar was een R&B Sunday editie, wat ook elke maand bij onze club wordt georganiseerd.


Op dinsdag zijn we met een groepje naar de Tilburgse kermis gegaan. We zijn in de snelste en hoogte attracties geweest, waaronder de elastische bal. Je gaat met twee personen in een bal zitten en die schiet dan ineens omhoog. Believe me.. ik vond het echt meevallen. Zou het zo weer doen!


De dag erna ben ik gezellig wezen zwemmen met een vriendin in de Biesbosch. Het is een soort park met water in Dordrecht.


Ik heb de vakantie erg veel heen en weer gereisd. Helaas precies toen mijn studenten OV niet geldig was. Ik ben altijd erg blij met de AH To Go.


Ijsjes, die mogen een zomer zeker niet ontbreken. Mijn voorkeur gaat uit naar de Dame Blanche.


Ik deed onlangs een bestelling bij ELF, waaronder één van deze poeders. Helaas kwam hij gebroken aan. Na wat mail contact stuurde ze me zonder problemen een nieuwe op, maar helaas kwam ook deze niet heel aan. Ze denken dat er een fout in het product zit, dus ik krijg als vergoeding een waardebon van €2,-. Ze regelden alles heel netjes, maar ik had liever de poeder gehad.


Ik ben een jaar geleden verhuisd en ik heb nu ontzettend leuke buren met een heel lief zoontje. Ik had een oppas dag. De speel tuin, de speelgoed winkel, zwemmen en als afsluiter uiteraard frietjes!


Ik heb elk weekend bijna twee nachten gewerkt en het is ontzettend leuk zoals altijd. Helaas is er wel een wat minder charmante foto van me genomen, haha.

Tussen alle dagen door bezoek ik de winkels af en toe. Ik kan niet wachten om jullie mijn nieuwe oogschaduw van Chanel te laten zien!


Ik werd weer ontzettend blij verrast door de post. Nieuwe producten van MAC! Binnenkort uiteraard op de blog.


Afgelopen zomer heb ik regelmatig een pet gedragen. De ene keer vind ik het leuk mijzelf heel stoer te kleden, maar soms vind ik netjes ook leuk. Ik bestelde deze cap online.

Ik ben meerdere keren naar 'Parkies' gegaan. Dat is in veel steden een doordeweekse avond in een park met bandjes. Ik ging vaak in Breda en Dordrecht, als het tenminste lekker weer was.


Na parkies in Dordrecht ging ik vaak nog naar de Tol. Een leuke kroeg in het centrum.


Het klinkt raar, maar ik vind het heerlijk om rijst en kip droog te eten.. Ik ben wat minder fan van de sperzie bonen, maar een beetje groente is natuurlijk wel nodig.

Afgelopen vakantie ben ik ook een aantal keer op mijn werk wezen stappen. Het voordeel is als je er werkt dat ze erg lekkere cocktails voor je maken. Cheers!

Mijn moeder en stiefvader zijn op vakantie geweest en in die dagen heb ik moeten koken voor mijn broer en mij. Ik vind het niet erg, maar ik had totaal geen inspiratie. Waar halen jullie kook inspiratie vandaan?


I like to shop! Ik kocht een leuke blazer met fel gekleurde top bij de New Look. Onlangs deed ik een bestelling bij Inglot, maar helaas hadden ze toen geen paletten meer. Ik kocht dus bij de Inglot in Rotterdam een leeg palette voor de oogschaduw kleuren die ik nog thuis had. Ook kocht ik leuke haarbandjes en een nieuwe MAC lipstick. I'm addicted..

Mijn moeder nam een práchtig cadeautje mee van haar vakantie. Ze weet dat ik dol ben op luxe merken. Ik droeg voorheen alles in het zilver, dus bijna al mijn duurdere sieraden zijn zilver. Ik ben nu fan van rosé goud, dus het is tijd om een nieuwe verzameling te maken.


Zelf croissants maken is behalve leuk om te doen, ook nog eens super lekker. Hmm!


Aangezien het weer niet meer zo mee werkte, besloot ik mijn haar alvast in de herfst sferen te brengen. Ik wil al heel lang mijn haar rood verven, maar ik vond het toch nog een beetje eng. Ik koos bij de kapper voor drie kleuren door elkaar: bruin, koper en rood. Zo kan ik er langzaam aan wennen.

Mijn nieuwe haarkleur is echt verschrikkelijk lastig vast te leggen, maar hier toch een soort impressie.

Ik ging vrijdag avond met mijn familie mee naar de bingo. We zaten met zijn zessen aan een tafel. En raad eens? Iedereen prijs, behalve ik. Volgende keer meer geluk!

Klaar maken om te gaan stappen!

Samen met twee collega's ging ik gezellig stappen. We hadden een geweldige avond!


Ik moet echt eens mijn lipstick/gloss collectie gaan uitzoeken. Meer dan de helft draag ik niet, omdat het allemaal ongeorganiseerd in een lade ligt. Ik heb mijn high end lipsticks wel in een organiser, maar alles wordt echt te veel. Iemand tips?

En alsof ik er nog niet genoeg had: kocht ik er een week nog drie bij. Van Estée Lauder lipstick hebben jullie al een review kunnen lezen. De andere volgen uiteraard snel.



Ik heb geprobeerd de volgorde zo goed mogelijk te doen. Ik heb me afgelopen zomer zeker vermaakt, maar ik hoop volgend jaar toch wel op vakantie te gaan. Voor mij start school op 1 september weer, mijn examenjaar, dus ik heb nog een kleine week vakantie. Ik hoop dat jullie ook een leuke vakantie hebben gehad.

3 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Zo te zien heb je een heerlijke zomer gehad! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen, zo'n zomer overzicht met foto's! Zo te zien had je een hele leuke vakantie! Mijn vakantie was helemaal top, eerst lekker geluierd en als klapper op de vuurpijl had ik einde van mijn vakantie een echte baan, yaay! Het is behoorlijk wennen, maar erg leuk! Superleuke foto's heb je gemaakt, vooral de laatste vind ik heel leuk. En je haar is mooi zeg, wauw, maar dat wist je natuurlijk al, haha! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's, ziet er erg gezellig uit allemaal en wauww je Michael Kors armband<3

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.