woensdag 7 mei 2014

MAC Alluring Aquatic Collection lipstick + blush

Normaal ben ik altijd aan het werk tijdens de lancering van een nieuwe MAC collectie. Afgelopen zaterdag was de lancering van de nieuwe MAC Alluring Aquatic Collection en eindelijk kon ik op dezelfde dag als de lancering de mooie producten bewonderen. Natuurlijk kon ik het niet laten om wat te kopen. Het was erg druk, maar gelukkig heb ik twee prachtige producten weten te scoren.

De producten van een limeted collectie hebben vaak speciale verpakkingen. Deze verpakking past wederom erg goed bij de naam van de collectie. De doosjes bevatten een prachtige blauwe kleur met daarop  3D waterdruppels. Het effect is erg goed gelukt, mijn moeder dacht namelijk dat de doosjes nat waren. ;)


Na een hoop swatch werk koos ik voor een prachtige Extra Dimension Blush in de kleur Sea me, Hear Me. Ook kocht ik volgens de verkoopster de bijpassende Cremesheen Lipstick in de kleur Mystical. Ik heb al wat producten van MAC, maar dit waren mijn eerste Extra Dimension Blush en Cremesheen Lipstick.


MAC beschrijft de kleur van de blush als beige pink. De blush heeft een satijnen finish, wat ik zelf erg mooi vind. Ik heb namelijk niet veel blushes zonder een glans. En als ik dan toch glans wil, doe ik mijn Mineralize Skin Finish er over heen. De textuur van de blush is erg zacht en smelt. De blush bevat een mooie print met het MAC logo en een golf.


De lipstick heeft een warme roze kleur, waardoor hij mooi is voor dagelijks gebruik. De lipstick heeft een cremesheen finish. Ik had nog geen lipstick met cremesheen finish, maar ik ben nu al fan. Ook de lipstick hulps bevat de prachtige blauwe kleur en 3D waterdruppels. Ik ben echt verliefd op de verpakking!


Het pigment is geweldig, zoals we van MAC gewend zijn. Zoals je ziet liggen de kleuren dicht bij elkaar, maar is de lipstick net wat intenser en meer roze. De verkoopster vond de lipstick en blush erg mooi samen gaan. Ik heb deze twee dan ook al regelmatig samen gedragen.


De lipstick brengt op de lippen lekker aan. Ik ben matte lipsticks gewend, dus dit ging een stuk gemakkelijker. De lipstick voelt fijn aan door de crème structuur en de glans. Echter blijft de lipstick wel perfect zitten en gaat zeker lang mee. Na een maaltijd moet je hem wel even bijwerken. Links draag ik niks en rechts draag ik de lipstick.



Een selfie kon natuurlijk niet ontbreken. Op de foto draag ik de blush en de lipstick. De blush heb ik erg subtiel aangebracht, dus komt misschien niet helemaal goed tot haar recht. De lipstick vind ik echt prachtig en ik vind dan ook dat hij me goed staat. Jep, ik ben fan!


Zoals je merkt ben ik erg enthousiast over de producten van de MAC Alluring Aquatic Collectie. Eerst wilde ik meer kopen, maar ik denk toch dat ik het hierbij laat. De kwast vond ik er trouwens ook echt prachtig uitzien, maar die sla ik toch even over. Nieuwsgierig naar de rest van de collectie? Je kan de collectie bekijken/shoppen bij de Bijenkorf en geselecteerde Douglas filialen.

De prijzen voor de producten bedragen €25,- voor de Extra Dimension Sea Me, Hear me Blush en €20,50 voor de Cremesheen Mystical Lipstick.


29 opmerkingen:

  1. Wow ik vind beide producten prachtig! Die lipstick geeft je lippen echt een super kleurtje, en ik vind het juist leuk dat je die blush zo subtiel aangebracht hebt! Mooie verpakking ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wauw, wauw, je had al een paar foto's aan me laten zien op Whatsapp en die vond ik al mooi maar wow deze zijn zoo geweldig mooi gemaakt! Wat een prachtige producten zijn het ook. Allebei de producten vind ik je heel mooi en ze staan je inderdaad zeker goed! Erg fijne review, ik ben fan van de vormgeving van de verpakkingen, heeft MAC weer geweldig gedaan! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een prachtige producten! En, ook de verpakkingen :-) De lipstick staat je heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De producten vind ik niet super qua kleur, maar wauw wat een prachtige foto's. Echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De kleuren zijn niet heel bijzonder, maar ik vind ze juist mooi omdat ik niet veel nude heb :)

      Verwijderen
  5. Ze zijn beide ontzettend mooi! Jammer dat het al uitverkocht is online, wie weet nog bij de Douglas hier in de buurt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de Douglas in Rotterdam hadden ze dacht ik nog best veel.

      Verwijderen
  6. Ik vind de verpakking zo mooi :) En die lipstick is ook echt wauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooie foto's gemaakt van de producten zeg! Ik vind zowel de blush als de lipstick erg mooi, ze staan je ook erg goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er goed uit wat een mooie verpakking heeft dit product zeg met die druppels! heel tof! zou dit product ook online te bestellen zijn? je hebt zulke mooie volle lippen bizar! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, super mooie producten! En echt heel mooi gefotografeerd. x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's heb je gemaakt en de producten zien er mooi uit die lipstick staat je echt super goed

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aah die lipstick is echt supermooi! wat een volwassen kleur en de verpakking is helemaal geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaloers!! Ik wil zo graag die lippenstift, maar ben op het moment blut en hij is al (bijna) weg :( Nouja, ik wacht maar op de playland collectie want daar zit ook genoeg moois bij...

    Maaaaar deze verpakking!!!

    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow die blush met dat patroontje ziet er zo mooi uit, musthave!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit zien er zo'n fijne producten uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die lipstick is echt prachtig!
    Hij staat je echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alles staat je zo mooi! En die verpakkingen lijken inderdaad net nat, ik dacht het in eerste instantie ook :') Ik wil op dit moment ook echt dolgraag naar de winkel rennen om deze lipstick en blush te halen, het is echt een geweldig mooie kleur. Sowieso vind ik MAC hét merk als het gaat om makeup, dus wordt ik van elk product wel blij. Walhalla!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie producten! Ik wilde wat bestellen op internet.. maar het was uitverkocht :(

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die blush is prachtig! Echt een gesofisticeerde kleur die je bij veel looks kan dragen. En je hebt ook fantastische lippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beiden ontzettend mooie producten en het staat je perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zelfs de verpakking is prachtig! De lipstick staat je echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.