maandag 2 september 2013

Maybelline Color Tattoo24HR 35-On and on Bronze

Follow my blog with Bloglovin

Een product dat een poosje in mijn stash ligt, maar waar ik nooit over schrijf, jep, dat gebeurt heel vaak. Net was ik door mijn afbeeldingen aan het bladeren en toen kwam ik alle foto's tegen van de Maybelline Color Tattoo 24HR, een beauty die ik gewoon móest delen!


Het gebeurt me zo vaak. Ik koop een los product, vind het fijn, soms maak ik dan gelijk foto's, het verdwijnt in de la, ik gebruik het en ik schrijf er nooit meer wat over. Volgens mij ligt heel m'n stash er vol mee. Zonde, want ik wil graag alle goede producten met jullie delen, maar ik wil wel mooie foto's hebben.

De Maybelline Color Tattoo's zijn in meerdere kleuren verkrijgbaar, maar ik koos voor een redelijk neutrale kleur genaamd 35- On and on Bronze. Super neutraal is hij niet, maar wel vergeleken de andere kleuren. Het is een gel/cream oogschaduw die je gemakkelijk met de vingers kan aanbrengen, of met een kwastje.


De kleur is zoals de naam al zegt brons. Persoonlijk houd ik heel erg van bruin tinten, omdat het lekker draagbaar is. De glitters komen mooi tot hun recht in het potje. De verpakking is iets onhandig, vanwege zijn grootte, maar aan de andere kant is het wel fijn dat je veel product krijgt. Het glas vind ik erg chique!


De kleur van de swatch is net zo mooi als in het potje, gelukkig. Het pigment is echt ge-wel-dig! Ideaal als basis voor een look, of als enkele kleur te gebruiken. Zelf gebruik ik hem als ik haast heb, alleen deze kleur op het ooglid, of als basis voor een mooie bruine look.



Plus punten:
+ geweldig pigment
+ mooie verpakking
+ duidelijke lijst met ingrediënten
+ ruime kleurkeuze
+ makkelijk verkrijgbaar
+ makkelijk in gebruik
+ blijft geweldig lang én goed zitten

Min punten:
- inhoud ontbreekt (aantal gr)
-redelijk groot, dus moeilijk mee te nemen

De Maybelline Color Tattoo 24HR in de kleur 35-On and on Bronze kost €10,49. Helaas staat er niet bij hoeveel gr je er voor in de plaats krijgt, maar ik las bij Beautylab dat er ongeveer 4 gram in zit. De color tattoo's zijn bij drogisterijen als Etos en Kruidvat te koop.

Liefs,
Amber

Als jullie een look ermee willen zien, laat dat dan achter in de comments.


27 opmerkingen:

  1. prachtige kleur! ik wil zeker in de toekomst nog een color tattoo proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kleurtje. En leuke blog heb je :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw mooi kleurtje is het ! Lekker goed te gebruiken omdat 'ie vrij toegankelijk is.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooie kleur, doet me een beetje denken aan mokka ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kleur en pigmentatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kleurtje zeg, en de pigmentatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er echt mooi uit :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne producten he, ik heb er 3 en ben er helemaal fan van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie, wat een prachtig kleurtje, mooie pigmentatie en ahh, je foto's zijn zo mooi! Ik heb nog niks van Maybelline, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En een look lijkt me trouwens leuk! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er echt erg mooi uit! Enkele jammer dat de verpakking zo groot is, dan is het inderdaad erg moeilijk om dit mee te nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig kleurtje is het! Ik ga er naar kijken als ik in de kruidvat / etos ben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het er eigenlijk als een heel erg mooi kleurtje uitzien! Ik zou er ook wel een look mee willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb hem zelf ook, hij is echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is zo mooi! Ik ben echt dol op shimmery brons kleurtjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleur! Ik zou er wel een look mee willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kleur! Zou er graag een look mee zien :)

    Liefs,

    Maria Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit blijft echt een van mijn favoriete tattoo kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb hem ook! Blijf er iedere dag naar pakken :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Elke keer als ik bij de Kruitvat ben heb ik 'm weer vast maar koop 'm keer op keer niet, nu toch maar doen !

    Join mijn winactie: win een pracht statement ketting.

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.