woensdag 8 mei 2013

Just Summer met Alcina

De zomer collecties beginnen langzaam op gang te komen en zo brengt Alcina de Just Summer zomer collectie uit, waarmee je een mooie en romantische zomer look kan creëren.

De collectie bestaat uit:

  • Eye Pencil two in one €22,80. Een oogschaduw en liner in één verkrijgbaar in fantasy en romance.
  • Shiny Lip Gloss €11,00. Geeft een sexy glos, maar kan ook in combinatie met de Lipstick Smoothie worden gebruikt voor een extra intense kleur. 
  • Lipstick Smoothie €11,85. Een prachtige nude kleur, die de lippen verzorgd, maar ook een perfecte langdurige dekking geeft. 
  • Concealer Stick €11,40. De stick heeft een lichte, crème textuur en laat onzuiverheden en donkere kringen verdwijnen als sneeuw voor de zon. 
Zelf heb ik de Lipstick Smoothie en de Shiny Lip Gloss gekregen voor een review. Ik was hier zelf het meest benieuwd naar. De Eye Pencil two in one klinkt erg interessant, maar helaas wel aan de prijzige kant. Als je bedenkt dat het eigenlijk een oogschaduw en liner in één zijn, valt het natuurlijk wel mee.



Lipstick Smoothie
Lipsticks, daar kan ik geen genoegen van krijgen en vooral niet van nude ones. Dit kleurtje ziet er prachtig uit en is denk ik voor velen geschikt. Het is een soort 'better than your own lips'. De kleur is 410 smoothie. Erg leuke naam, goed verzonnen Alcina.


Shiny Lip Gloss
Ik heb een haat/liefde verhouding met lipgloss. De ene is een echte lover en de andere plakt te veel en weer de andere blijft niet lang genoeg zitten. Ik was daarom erg benieuwd hoe deze lipgloss van Alcina het er vanaf zou brengen. De verpakking is in ieder geval prachtig, erg mooi dat soort dubbele glas effect. De kleur is Pink Pearl.


Swatches
Swatchen, iets wat ik altijd meteen wil doen, maar waar ik soms mee moet wachten voor de foto's, bummer!  Maar wauw, het was het wachten waard, wat een beauty is de lipstick zeg! De lipgloss was gelukkig niet zo roze als de verpakking, maar ik vond het wel apart, het bracht niet fijn aan.


Dan de lipstick op mijn lippen. Helaas heb ik even snel foto's moeten maken, dus sorry voor het blote billen gezicht.

Alleen lipstick, verder geen make-up

De lipgloss subtiel op mijn lippen aangebracht.

Ik ben heel erg enthousiast over de lipstick. Het is niet erg opvallend, maar het ziet er wat netter uit. De lipgloss is mooi, maar ik zou hem zelf niet vaak dragen, omdat ik hem iets te roze vind. Een product bestellen of wat rond surfen? Kijk dan op Alcina.nl.


Liefs,
Amber

12 opmerkingen:

  1. Ik vind de lipstick echt heel erg mooi! Inderdaad niet te opvallend maar wel erg mooi verzorgt.
    Lovely pics girl! :)
    liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie subtiele lipstick en handig zo´n lipgloss applicator. Wat lijkt die verpakking ervan trouwens sprekend op die van 2b als je het in grijstonen bekijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lipgloss, ik kende dit merk nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lipstick, ik kende dit merk nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken het merk nog niet! Maar het ziet er wel goed uit, vind lippenstift die wat neutraal is ook het mooiste :) Goeie aankoop heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie kleurtje! Ik kende het merk nog niet, maar vind hem best wel prijzig haha :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de lipstick ook erg mooi, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Beautyzoom.