dinsdag 18 december 2012

Stapelreview: Etos verleidelijke feestdagen


Etos brengt elk jaar rond kerst leuke collecties uit. Dit jaar is er weer een prachtige collectie, die ik graag aan jullie wil laten zien. De collectie bevat zwart en verleidelijke kleuren zoals goud en rood. Met deze collectie kan je een prachtige budget kerst outfit creeëren.



Tijdens de feestdagen besteed je ook vaak aandacht aan wat er onder je kleding zit, daarom krijg je bij iedere €15,- die je besteedt een leuk setje bh-bandjes, zwart met studs voor een sexy look, blauw met strass steentjes  voor een verleidelijke look en rood met gouddraadvoor een sensuele look. Het hoofd van deze campagne is de prachtige Lieke van Lexmond.
Lieke over de bh-bandjes: "Ik vind het leuk als een bh-bandje soms onder je shirt of jurkje uitpiept. Een tikkeltje onthullend, heel spannend!"
Tip: doe de verleidingstest, om te kijken wat voor verleider jij bent.

Etos Limeted Edition Make Up Assortiment
Etos Bronzer Baked €4,99
Etos brengt de laatste tijd steeds vaker baked producten uit en ik moet zeggen dat ze dit heel goed doen. Ook deze bronzer vind ik een succes. De bronzer bevat prachtige roze, bruine en goude kleuren, waardoor het je een frisse, maar verleidelijke look geeft. Ik ben fan!
Swatches, links droog en rechts nat - blote billen gezicht ( oke oke, mascara.. ) - bronzer op, geen foundation of iets anders

Etos Glitter Eyeliner €2,99
bron: www.veracamilla.nl 
Hier heb ik er helaas nog geen één van, maar die ga ik snel aanschaffen, heel erg leuk voor je kerst en/of oud en nieuw leuk. Wat ook erg leuk is: mijn collega droeg haar dagelijke bruine oogpotlood met daarover de Glitter Eyeliner voor een speels effect.

Etos Nailart Kit €3,99
Deze raad ik jullie zeker aan om aan te schaffen. Leuk resultaat en je kunt lekker spelen. ;)
Zelf heb ik het ook geprobeerd, aardig gelukt, alleen zou ik er geen topcoat overheen doen, dat verpest het.. Daarom heb ik helaas geen goede foto voor jullie waar ik de overige glitters heb weggehaald. Ik gebruikte een zwarte lak met glitter erin, omdat ik bang was dat het niet goed zou dekken, maar dat hoefde niet eens,.

Etos Glitter Effect mascara €2,99
bron: www.syllysilsil.com
Zelf ben ik nooit zo een fan van glitter mascara en ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe deze bevalt. In de winkel ( ik werk zelf bij Etos ) heb ik er ook nog geen recensies over gehoord. Maar voor die 3 euries leuk om te proberen!

Etos Nagellak €2,49

Verkrijgbaar in vier kleuren: nr. 001, nr. 002, nr. 003 en nr. 004. Zelf heb ik de kleur nr. 004, want die sprak mij het meest aan. Een echt kerstlakje voor als je geen zin hebt in de glitters van hierboven. Excuses voor het slechte lakwerk, ik had een beetje haast en ik had hem er eerst afgehaald en toen snel weer opgedaan, omdat ik hem perongeluk over een nagelverharder had gelakt en dan is het effect anders.

Etos Ultra Shiny Lipgloss €5,07

Vorig jaar zat hij ook al in de LE, maar dit keer zonder glitters. Ik ben er helemaal fan van en ik weet niet of het aan mij ligt, maar het lijkt net alsof de lipgloss met het aanbrengen een meloen smaakje heeft. Ik kan het nergers vinden, dus wie weet had ik gewoon een lekkere smaak in me mond. ;) Ik kwam er tijdens het schrijven van deze post pas achter dat ik vergeten was om foto's te maken, dus excuses voor het lelijke licht en de badjas foto's.

Etos Accessoires Assortiment
Etos Kersttop met pailletten €9,99
Verkrijgbaar in de kleuren zwart en roségoud. Als je weinig geld heb te besteden, omdat de cadeaus allemaal zo duur zijn, dan is dit ideaal voor een leuke kerst outfit. Zelf trek ik al een jurk aan met kerst, maar ik bewaar hem voor een leuk feestje! Ook leuk te combineren met een ketting.

Etos Rozenclutch €8,99
Een leuke avondtas met allemaal roosjes. Verkrijgbaar in de kleuren roze, champagne, rood en zwart. Zelf heb ik de zwarte, die vind ik eerlijk gezegd ook het mooist.

Etos Make Up Tas €5,99

Deze is alleen verkrijgbaar in de kleur roségoud. Ik heb hem gezien en hij ziet er heel chique uit. Ik heb hem alleen laten liggen, want ik heb er al zat.


Dit was de limeted edition van Etos. Alles is officieel verkrijgbaar vanaf 10 December en de prijzen variëren van €2,49 tot en met €9,99. Vanaf maandag 10 December krijg je twee weken lang een set verleidelijke bh-bandjes cadeau bij elke besteding van €15,-. Ik bezit momenteel de halve collectie en ik ben over alles te spreken. Misschien dat ik de glitter eyeliner er nog bij koop!

Liefs,
Amber

9 opmerkingen:

Copyright © 2015 Beautyzoom.